...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

رویارویی ...

فکر نمی کنم نهایت خوشبختی آدم چیزی بیش از این باشه که روزهای زندگیشو با انگیزه و شادی شروع کنه و آماده باشه برای رو به رو شدن با چالش ها! 

واقعا فرقی نداره چه کسی باشیم با چه نقش هایی ...! حتی اینکه گذشته چی بوده و چی شده هم اهمیتی نداره. اصلا هر چیزی که شده، تویی! خودتی! همینی هستی که شدی

خیلی غم انگیزه که آدم جادوی زندگیشو، جادوی دستاشو گم کنه

.

.

بعضی لحظه های زندگی هست که خیلی تنهایی تجربه شون می کنی و هیچ کس تو رو اونجا ندیده و حس نکرده چی شدی

دقیقا همون لحظه هاست که احتمالا تو یه آدم دیگه شدی اما کسی متوجهش نشده

خیلی اتفاق نمیفته اما یکی ازون لحظه ها برای من احتمالا اون موقعی بوده که صدای شکستن و خورد شدنم رو شنیدم و کاملا زانو زدم 

نمی دونم الان دقیقا کجام ... فکر می کنم جاهای مه آلودی همون اطراف پرسه می زنم

این اتقاق اونقدر فردی و شخصی بود که ازدواج دوست داشتنیم و اتفاقات قشنگی که به خاطرش برام رخ داد هم نتونست موقعیت منو ازون دشت بی آب و علف و مه آلود تغییر بده

من هنوز هم توی مرحله پذیرش شکستم هستم، خودمو به خاطر موندن توی این مرحله سرزنش نمی کنم. چون می دونم بیکار نموندم. می دونم تلاشمو کردم و ادامه میدم ...

شاید مهم ترین نکته این باشه که باور کنیم فرصت های زندگی تموم نشدن، تا وقتی هستیم ...

.

.

نمی دونم دقیقا آدم ها دنبال رسیدن به چه چیزی در زندگی فردیشون هستن! فکر می کنم اون بهشت ذهنی هرسال که میگذره تغییر می کنه. شایدم نه. اما بودنش قطعا مفیده. نمیشه گفت چون تغییر می کنه پس بیهوده س. اتفاقا خوبیش همینه که تغییر می کنه. خوبیش به اینه که هیچ جای توقفی برای ما آدم ها نیست ... همیشه جایی برای ادامه دادن هست.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan